wtorek, 7 kwietnia 2015

Kolejne pomysly na...

Cześć!

Pewnie już zapomnieliście, ale przez styczeń i luty testowałam śniadanka. Tak, tak, nadal mam na nie przepisy, jednak z braku czas jeszcze się nimi z Wami nie podzieliłam. Przepraszam!

Sprawdzaliście owsiankę? Jest to moje popisowe śniadanko. Jeszcze nie znalazłam osoby, której by nie smakowała. Chociaż ostatnio zaczęłam ją robić z dżemorkiem na dnie miski, bananem, żurawiną, migdałami i wiórkami kokosowymi. Polecam!

Dzisiaj będzie trochę na słono. Mam nadzieję, że i takie śniadania Wam podchodzą.

Pewnie każdy z Was robił jajecznicę i ma do niej wybrane ulubione dodatki. Czy to szczypiorek, cebulka, szynka, ser czy przecier pomidorowy. Co człowiek to inny zwyczaj, opcji jest wiele.
Postaram się jednak Wam podać inne pomysły na śniadanie z jajem.

OMLET

Z przygotowaniem omletu, który by mi smakował, miałam sporo problemów: był za suchy, przypalał się, nie wyglądał zbyt apetycznie. Jednym słowem: porażka. Mimo to nie poddawałam się i starałam się znaleźć sposób, aby wyszedł. Po jakimś czasie wpadłam na pomysł, co zrobić, aby był taki, jak lubię.


Składniki:
  • 2 jajka,
  • woda,
  • sól, pieprz, pietruszka, słodka papryka
Jajka miksujemy lub rozdrabniamy widelcem, dodajemy odrobinę (kilka łyżek) wody. Możemy do tego dodać rzodkiewkę, cebulkę lub szczypiorek. Przyprawiamy. Wlewamy na rozgrzaną patelnię i smażymy z jednej strony, aż spód będzie zrumieniony i łatwo będzie odstawał od patelni. Zdejmujemy i kładziemy na talerz.

Do tego dodajemy warzywa. Ja lubię sałatę, awokado, paprykę, słonecznik, ogórek lub pomidor, chociaż kładę najczęściej to, co mam w lodówce.


KANAPKI

Wydaje mi się, że jestem już uzależniona od kanapek z jajkiem, awokadem i papryką. Uwielbiam to połączenie. Jeśli go nie spróbowaliście, to znak, że koniecznie musicie to zrobić.
Oczywiście lubię także inne połączenia: jajko i szczypiorek, jajko z pieczarkami i szczypiorkiem, jajko z  serem i pomidorem.  Polecam także kanapki z półtwardym jajeczkiem.


JAJECZNICA 

Lubię jajecznicę jak każdy, jednak niedawno odkryłam do niej nowe połączenia dodatków. Przepyszna jest jajecznica ze szpinakiem i czosnkiem (polecam, koniecznie musicie ją spróbować). Do tego warzywa: sałata, awokado, pomidor, papryka, cokolwiek. Co tylko macie w lodówce.



JAJKO SADZONE

Kolejny pomysł na śniadanko, które powinno smakować każdemu. Jajeczko z dużą ilością warzyw. Smaczne i zdrowe!



Wolicie słodkie czy słone śniadanka?

Wiem, że pewnie jajka Wam się przejadły, ja jednak jestem ich wielkim fanem i je polecam.

Love Ya!
Andra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz