wtorek, 3 marca 2015

Pomysl na....

Cześć!
Jak tam u Was? 

U mnie bardzo dobrze, wciąż jestem pełna werwy i energii. 
Tak jak niedawno obiecałam, chciałabym się z Wami podzielić przepisami na śniadania, które przetestowałam. Okazało się, że wszystkie są smaczne, syte i ich przygotowanie zabiera podobną ilość czasu. Z racji tego będę wrzucać pojedyncze przepisy lub zbiór kilku. Mam nadzieję, że będą Wam tak samo smakować jak mi.

Dla mnie podstawowym posiłkiem jest śniadanie. Dzięki niemu czuję się pełna energii przez resztę dnia. Ponadto, nic nie wprawia mnie w dobry humor tak jak smaczny posiłek z rana. Zawsze staram się, aby był zdrowy. 


OWSIANKA
Jedno z moich ulubionych śniadań. Syte, zdrowe i pyszne, a dodatkowo za każdym razem można zmieniać dodatki. 

Podstawa:
  • pół szklanki płatków owsianych błyskawicznych, 
  • pół szklanki wody,
  • pół szklanki mleka. 
Wsypuję płatki do garnka i jednocześnie wlewam wodę do garnka. Chwilę gotuję, po czym dolewam mleka. Po tym czekam, aż będzie gęste tak jak lubię. 

Dodatki:
  • banan, borówka amerykańska, płatki kokosowe,
  • banan, żurawina,
  • jabłko, cynamon,
  • truskawki, cukier wanilinowy.
Dodatki lubię dodawać stopniowo. Najpierw część razem z płatkami owsianymi, a resztę jak już wszystko będzie gotowe. 

Polecam! 


Love Ya!
Andra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz