środa, 8 kwietnia 2015

30-dniowe wyzwanie: 30 dni dla Ciebie



Cześć!

Mam dla Was świetne zadanie, a właściwie 30 zadań na każdy dzień. Jesteście ciekawi?

Nowy rok już dawno nie jest taki nowy, postanowienia noworoczne już jakiś czas temu poszły do lamusa, a my zapomnieliśmy, co zmienić chcieliśmy. Podczas przerwy odpoczęliśmy, jednak że zbliża się koniec tej laby, pomyślałam, że fajnie, gdyby po niej nie było tak jak przed nią. Otóż...

Zauważyłam, że ciągle narzekamy na brak czasu, większość czynności wykonujemy automatycznie, zapominamy o sobie i swoich potrzebach, a że budzi się wiosna, jest coraz cieplej, mamy więcej energii, szkoda by było z niej nie skorzystać.

Co oznacza 30 dni dla Ciebie?
Będą to zadania, które pomogą Wam myśleć bardziej optymistycznie, sprawią, że codziennie zrobicie coś dla siebie.
Być może także zmienią choć troszkę Wasze nawyki, podejście do życia, sprawią, że przestaniecie narzekać jak te babcie co im wiecznie źle i niedobrze. Mam nadzieję, że po nich będziecie emanowali większą dawką energii, optymizmu i przypomnicie sobie, jak piękne może być życie.

Do wyzwania można dołączyć na facebook'u: KLIK

Codziennie wieczorem będę wrzucała wyzwanie na następny dzień.
Postaram się, aby zadania nie były zbyt skomplikowane i żebyście po nich czuli, że faktycznie zrobiliście coś dla siebie.  Mam również nadzieję, że zauważycie, że MACIE TEN CZAS, tylko brakuje Wam chęci

Dołączajcie!
Także zachęcam Was do zapraszania znajomych!

Love Ya!
Andra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz