wtorek, 30 grudnia 2014

Zeszyt inspiracji

Kochani,
kilka dni temu przeglądając różne blogi, zszywkę i takie tam znalazłam świetny pomysł na zeszyt inspiracji, pomysłów na blogu http://www.edytazajac.pl/ Bardzo mi się on spodobał i zapragnęłam stworzyć swój własny. Dzisiaj z samego rana wybrałam się do papierniczego, by zakupić upragniony notes oraz dekoracje.
Zazwyczaj mam milion pomysłów na minutę, jednak nigdy nigdzie ich nie zapisywałam,w wyniku czego wylatywały mi z głowy. Mam nadzieję, że teraz się to zmieni.

Zeszyt podzieliłam na kilka części:
- cele na dany miesiąc
- cele zawodowe
- pomysły wszelakie
- pomysły na zdjęcia
- przepisy dań, które mam w planach kiedyś zrobić (przynajmniej jak je widzę)

Myślę, że porządkując to wszystko i starając się spełnić większość pomysłów (nawet tych dziecinnych, głupich), sprawię, że rok 2015 będzie jeszcze lepszy.

Co o tym myślicie?

Podsumowaliście już rok 2014? Ja wciąż z tym zwlekam, a w środę wyjeżdżam w góry. Do tego czasu muszę się wykurować.




Pozdrawiam,
Andra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz