wtorek, 30 grudnia 2014

Babeczki z kinder bueno



Niedawno po raz pierwszy upiekłam babeczki. Wyprawiałam urodziny i chciałam czymś zaskoczyć. Strasznie się bałam, że mi nie wyjdą, jednak były cudne. Może oprócz kinder bueno w środku, gdyż krem wypłynął, a pozostały wafelek rozmiękł w czasie pieczenia. Może lepiej włożyć jakiś inny baton... 

 Składniki na 12 babeczek:

  • 160 g masła
  • 120 g cukru w tym 2 opakowania cukru wanilinowego 
  • 165 g mąki tortowej
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 3 jajka
  • 3 łyżki mleka
  • 50 g mlecznej czekolady
  • batoniki kinder bueno 
Najpierw utrzeć mikserem masło z cukrem, na jasną i puszystą masę.Ubić ze śmietanek 30% bitą śmietanę i dodać masę śmietanową dr Oetker. Wymieszać. Udekorować nią babeczki. 

Dodawać jajka, jedno po drugim, ucierając na gładką masę po każdym dodaniu. Dodać mleko i zmiksować. 
Do powstałej masy dodać mąkę i proszek do pieczenia oraz wymieszać do połączenia się składników. Na sam koniec dodać kawałki czekolady.
Po rozdzieleniu masy na formy włożyć w środek każdej babeczki  kawałek batonika.
Piec do suchego patyczka. 
(Mam piekarnik bez termobiegu, taki stary, więc na nim nastawiłam 2)

 Krem:
  • masa śmietanowa o smaku truskawkowym z kawałkami owoców dr Oetker'a
  • pół litra śmietanki 30% 




Mam nadzieję, że wypróbujecie babeczek i będą Wam smakowały! :)
Szczęśliwego Nowego Roku! Mam nadzieję, że będzie tak udany, albo i bardziej, od poprzedniego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz