Jak tam u Was?
U mnie świetnie. Powrót do domu wynagrodził ból ręki, a cała reszta tygodnia minęła jak z bicza strzelił. Wybieranie zdjęć, spotkania z przyjaciółmi, czytanie, zajęcia, nauka sprawiły, że nie jestem pewna, kiedy ten czas zleciał. Niestety, musiałam zrezygnować z roweru i ćwiczeń, jednak już wracam do starych nawyków. ;)
Chciałabym zwrócić Waszą uwagę na całkiem spory problem.
Chyba nie ma osoby, która nie słyszałaby o słynnej sukience, o której kolor było tyle dyskusji. Pochodzi ona z kampanii The Salvation Army South Africa. Została specjalnie zaprojektowana, aby nagłośnić problem przemocy wobec kobiet.
Pytanie, na które setki tysięcy internautów starało się odpowiedzieć: "Dlaczego tak trudno zobaczyć czarny i niebieski?", a także dlaczego kobieta w wersji biało-złotej jest posiniaczona, wreszcie znalazło wytłumaczenie.
Na plakacie widnieje dopiska:
"The only illusion is if you think it was her choice.
One in six women are victims of abuse.
Stop abuse against women"
To tylko złudzenie, jeśli myślisz, że to był jej wybór.
1 na 6 kobiet staje się ofiarą przemocy.
Stop nadużyciom wobec kobiet.
Przemoc domowa jak i wobec kobiet jest bardzo powszechna. Niemal 1 na 4 kobiet doświadczyła przemocy fizycznej, a 1 na 10 przemocy seksualnej z użyciem siły. Jest to straszne, że w czasach kiedy istnieje internet, telewizja, telefony komórkowe statystyki są wciąż bardzo wysokie, a jeszcze gorsza jest obojętność ludzi obok...
Przestańmy być obojętni!
Jak Wam podoba się pomysł na kampanię? Ja jestem zachwycona!
Czy macie jakiś pomysł na walkę z przemocą wobec kobiet, ale i wobec mężczyzn? Jeśli tak, podajcie.
Czy macie jakiś pomysł na walkę z przemocą wobec kobiet, ale i wobec mężczyzn? Jeśli tak, podajcie.
Love Ya!
Andra
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz