sobota, 7 marca 2015

Propozycja nie do odrzucenia

Cześć!
Jak tam u Was?
U mnie świetnie. Powrót do domu wynagrodził ból ręki, a cała reszta tygodnia minęła jak z bicza strzelił. Wybieranie zdjęć, spotkania z przyjaciółmi, czytanie, zajęcia, nauka sprawiły, że nie jestem pewna, kiedy ten czas zleciał. Niestety, musiałam zrezygnować z roweru i ćwiczeń, jednak już wracam do starych nawyków. ;)



Chciałabym zwrócić Waszą uwagę na całkiem spory problem.
Chyba nie ma osoby, która nie słyszałaby o słynnej sukience, o której kolor było tyle dyskusji. Pochodzi ona z kampanii The Salvation Army South Africa. Została specjalnie zaprojektowana, aby nagłośnić problem przemocy wobec kobiet.



Pytanie, na które setki tysięcy internautów starało się odpowiedzieć: "Dlaczego tak trudno zobaczyć czarny i niebieski?", a także dlaczego kobieta w wersji biało-złotej jest posiniaczona, wreszcie znalazło wytłumaczenie.
Na plakacie widnieje dopiska:

"The only illusion is if you think it was her choice. 
  One in six women are victims of abuse. 
  Stop abuse against women"

W tłumaczeniu oznacza to:
To tylko złudzenie, jeśli myślisz, że to był jej wybór. 
1 na 6 kobiet staje się ofiarą przemocy. 
Stop nadużyciom wobec kobiet.

Przemoc domowa jak i wobec kobiet jest bardzo powszechna. Niemal 1 na 4 kobiet doświadczyła przemocy fizycznej, a 1 na 10 przemocy seksualnej z użyciem siły. Jest to straszne, że w czasach kiedy istnieje internet, telewizja, telefony komórkowe statystyki są wciąż bardzo wysokie, a jeszcze gorsza jest obojętność ludzi obok...

Przestańmy być obojętni!




Jak Wam podoba się pomysł na kampanię? Ja jestem zachwycona!

Czy macie jakiś pomysł na walkę z przemocą wobec kobiet, ale i wobec mężczyzn? Jeśli tak, podajcie.

Love Ya!
Andra


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz