niedziela, 8 marca 2015

Nie jestem idealna. Wybrane zdjecia.



Nie jestem idealna.
Nigdy nie byłam. Nigdy nie będę.
Nie wpisuję się w ramy.
Nie mam idealnie ściętych włosów, idealnie skrojonego stroju, idealnych nawyków, zainteresowań. Nie zawsze wszystko wiem.
Nie zawsze wszystko umiem.
Nie zawsze mówię to, co powinnam.
Popełniam błędy.

Potrafię źle osądzić innych.
Czasami miewam humory.
Zdarza mi się być wredną.
Zadaję głupie pytania.
Czasami się spóźniam.
Niekiedy zachowuję się nieadekwatnie do sytuacji.
Nie jestem zorganizowana.
Nie zawsze czytam książki na poziomie.
Nie zawsze się uśmiecham.
Zdarza mi się zmienić zdanie.
Nie mam wszechstronnej wiedzy.
Często śmieję się z głupich żartów.
Nie słucham muzyki takiej jak każdy.

Tylko że... nie wstydzę się tego. Pracuję nad sobą, zdobywam doświadczenie, jestem ciekawa świata. Nie udaję kogoś, kim nie jestem. Jestem otwarta na innych ludzi i ich poglądy. Lubię dyskutować, poszerzać swój światopogląd.
Popełniam błędy, ale uczę się na nich.

I może Cię zdziwię, ale Ty również nie jesteś idealny.
Możesz z tym żyć albo się tym zadręczać i udawać kogoś innego, tylko po co?  

Tak więc możesz za każdym razem patrzeć na mnie krzywo  i szeptać osobie obok swoje uwagi, bo przecież jesteś taki idealny. Zważ jednak na to, że nie mam z tym problemu. Nie jesteś moim autorytetem. Nic o mnie nie wiesz, bo nawet nie próbujesz zrozumieć.
Czujesz się lepszy, ale czy jesteś?

Love Ya!
Andra

P.S.
Do konkursu wybrałam zdjęcia:




Trzymajcie kciuki! :)

1 komentarz: