poniedziałek, 9 lutego 2015

Bądź pozytywny!

Bądź pozytywny!
Jest to nowe wyzwanie, które stawia przed nami autorka bloga: martapisze.pl.
Myślę, że szkoda byłoby nie skorzystać, zwłaszcza że jesteśmy po sesji lub w jej trakcie, jesteśmy przemęczeni, widzimy świat gorszym niż jest naprawdę. Szczególnie, że jest plucha, jest zimno, szaro, ciemno...



Autorka bloga również na swoim kanale tłumaczy nam, dlaczego warto być pozytywnym:


Mam nadzieję, że Marta się nie obrazi, że podaję dalej jej akcję. Jednak tak mi się spodobała, że szkoda byłoby nie powiedzieć o tym światu.

Zasady są proste. Marta codziennie dodaje nowe wyzwanie. Dzisiaj trzeba wynaleźć 3 rzeczy, w których jesteśmy dobrzy i o nich napisać w komentarzu.

Polecam!
Pozdrawiam,
Andra

2 komentarze:

  1. ja trochę miałam kiepski nastrój w zeszłym tygodniu egzaminy+angina+praca :D słabo! Jednak od poniedziałku wróciłam na swój tor i jestem uśmiechnięta od ucha do ucha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidłowo! Jesteśmy najpiękniejsi, gdy mamy uśmiech na twarzy! :)

      Usuń